Update 24.3.2025
ADMINISTRACE
- Úprava textového editoru v popisu časových okruhů - přidána možnost úpravy textového formátování, což umožňuje lepší vizuální prezentaci a čitelnost popisů.
- Přidána možnost nastavení data konce prodeje balíčku - nyní lze určit, do kdy lze balíček prodávat, a to i po začátku některé z událostí dle vlastního nastavení.
ONLINE
- Možnost uplatnit voucher při nákupu časových slotů (včetně dělené platby).
- Přidání možnosti napsat poznámku ve formuláři “Chci k objednávce daňový doklad” v prodejním kanálu.
- Zlepšení uživatelského zážitku:
- Událost playoff
- Přihlášenému uživateli, pokud má spárovanou permanentku s uživatelským účtem, se automaticky na kliknutí na jeho zamčené místo automaticky přidá místo do košíku, aniž by musel vyplňovat kód.
- Uživatel ve výběru sektoru může přes tlačítko vlevo nahoře kliknout a místo toho, aby zadával kód, se mu vypíše seznam jeho permanentek a může si vybrat, kterou chce použít.
- Speciální akce
- Pokud má uživatel navázanou permanentku/členství ke svému uživatelskému účtu, automaticky se mu vyplní kód pro vpuštění do výběru sektoru/vstupenek.
- Speciální slevy
- Funguje stejně jako u speciální akce → automaticky se vyplňuje kód, který odemkne slevu.
- Předkup permanentek
- Když má uživatel navázanou permanentku z minulé sezóny ke svému uživatelskému účtu, automaticky se mu jeho místo odblokuje a přidá do košíku bez vyplnění kódu.
- Událost playoff
Update 13.3.2025
ADMINISTRACE
- Možnost exportu do excelu v sekci Kontakty vedle stávajícího exportu do CSV.
- Přidání sestavy Globální souhrn.
- Přidání filtru Archivovaní pokladníci do sestav Souhrny a Prodeje ve všech modulech (vstupenky, permanentky, balíčky, produkty, časové sloty), dále do sestavy Globální souhrn.
POKLADNA
- Fakturace z pokladny - nově možnost vytvářet objednávky na fakturu také z online pokladny.
- Rozšíření pokladny SUNMI o vyhledání vstupenky v turniketech.
Update 24.2.2025
ADMINISTRACE
- Přidání jazykových mutací k uživatelským podmínkám pro překlad v prodejních kanálech.
- Rozšíření voucherů o označení stornovaných, neomezenou expiraci a nové filtry.
- Implementace kontroly pomocí čtecích terminálů v modulu Časové sloty.
- Doplnění rozpadu středisek do uzávěrek prodeje na pokladně včetně tiskové sestavy.
- Rozšíření sestavy Detailní přehled události o vlastní typ platby.
POKLADNA
- Upozornění na odhlášení v případě neaktivity pokladníka a odebrání možnosti prodeje po odhlášení.
MOBILNÍ APLIKACE
- Nová transakční historie, která zobrazí všechny operace přehledněji na jednom místě.
- Sjednocení designu formulářů v aplikaci pro lepší přehlednost a jednodušší vyplňování.
- Vylepšení systému zasílání notifikací, aby byly relevantnější a přesnější.
- Nové úpravy zvyšující stabilitu aplikace.
OSTATNÍ
- Zaevidování storna objednávky z mobilní aplikace a změna stavu kreditového účtu ve všech systémech ENIGOO.
- Softwarové úpravy a optimalizace pro lepší práci s administrací a oprava drobných chyb.
- Úprava způsobu načítání a objednávek v Partnerském programu.
Update 10.2.2025
ADMINISTRACE
- Při změně události na čtečce se nově zobrazují pouze aktivní události. Archivované a skončené události byly z výběru odstraněny, aby byl proces rychlejší a přehlednější.
- Rozšíření atributů - nově lze atributy vyplnit i v objednávce vstupenek online z administrace.
- V grafickém přehledu události se nově virtuální sektory řadí podle abecedy.
- Úprava zobrazení filtru Číselné řady v sekci Faktury - Přehled. Nově je možné ve filtru zvolit nejen aktivní řady, ale také expirované řady.
- Nové označení uvolněné a přeposlané permanentky (z mobilní aplikace) v grafickém přehledu události. S uvolněnou permanentkou lze nyní dále pracovat.
- Možnost nastavení poštovného na prodej jednotlivých permanentek.
POKLADNA
- Možnost stáhnout PDF u prodeje produktů obdobně jako u prodeje vstupenek. Nutné povolit v právech pokladníka.
- Úprava zobrazení reálné nastavené kapacity časových slotů při prodeji nehledě na celkovou kapacitu okruhu.
- Doplnění ID objednávky do detailu objednávky v pokladně obdobně jako je tomu v administraci.
MOBILNÍ APLIKACE
- Přibyl checkbox “Zakázat přechod na webovou aplikaci”.
Update 28.1.2025
ADMINISTRACE
- Nová verze Google Tag Manageru (přepnutí v sekci Nastavení - Google Tag Manager).
- Úprava sestavy Vícenásobný přehled událostí - přidání vysvětlivek k jednotlivým sloupcům.
- Změna textace tlačítek v detailu faktury/daňového dokladu.
- Zobrazení ID po najetí na název pro snazší použití v šablonách u cenových kategorií, slev, hal a zařízení (čtecí terminály).
- Vytvoření podsekce souhrny a prodeje v novém modulu časové sloty.
- Úprava e-mailu refundace o měnu, typ prodeje a jazykové mutace (en, de, sk).
- Úprava ceny na vstupence, aby zobrazovala celkovou částku v případě podmíněného nákupu produktu.
- Úpravy v rámci nastavení časových slotů - popis okruhu v prodejním kanále a na kiosku, přidání počtu vstupů u cenové kategorie pro vícečetné vstupné, přidání stránkování a filtrů do výpisu slotů.
- NOVINKA - Střediska
- kompletní nastavení a správa středisek v administraci,
- přidání středisek do všech modulů prodeje,
- úprava sestav souvisejících se zavedením středisek,
- přidání středisek do nastavení práv administrátorů.
POKLADNA
- Zpracování chybových hlášek týkajících se prodeje časových slotů.
- Přidání QR kódu na voucher pro možnost načtení čtečkou pro automatické vyplnění kódu v pokladně.
ONLINE
- Možnost nákupu produktů a časových slotů na fakturu nebo k objednávce vytvořit daňový doklad. S tím související přidání číselných řad k těmto modulům v nastavení prodejního kanálu.
- Možnost přidání manipulačního poplatku k produktu.
MOBILNÍ APLIKACE
- Přidání možnosti “Neumožnit prodej a nastavit vlastní text pro online aplikaci” do editace události.
- Přidání dynamických formulářů pro snadnější registraci a aktualizaci údajů, včetně nového vzhledu formulářů.
- Zajištění kontroly správnosti vyplněných emailů.
- Rozšíření překladů v aplikaci.
- Úprava minimální délky příjmení při registraci, která nyní může obsahovat alespoň dva znaky.
- Propojení s dalšími ticketingovými službami a práce na lepším zobrazení prvků v aplikaci.
- Zlepšení stability aplikace.
Update 13.1.2025
ADMINISTRACE
- Navázání produktu k události pro účely prodeje skrze online objednávku/objednávku na fakturu z administrace a pro prodej online (nastavení v detailu produktu - Podmíněný nákup).
- Přidání poznámky do rezervací z administrace.
- Úprava možnosti storna objednávek online a na fakturu. Tato změna byla provedena z důvodu účetních chyb ve vyúčtování, aby byla zajištěna správná evidence plateb a refundací.
- Doplněna možnost vystavení daňového dokladu v prodejním kanále v případě objednávky online z administrace (vychází z nastavení fakturace v prodejním kanálu).
- Doplnění manipulačního poplatku do objednávek online a na fakturu z administrace.
- NOVINKA - Časové sloty
- kompletní nastavení a správa časových slotů v administraci,
- přidání modulu časové sloty do pokladny, kiosků, prodejních kanálů,
- přidání sestav souhrny a prodeje časových slotů,
- přidání sekce časové sloty do nastavení práv administrátorů.
POKLADNA
- Vygenerování a stažení daňového dokladu a přílohy k daňovému dokladu v pokladně v detailu objednávky balíčků.
ONLINE
- Vytvoření navázání číselných řad ve fakturaci, aby byl zajištěn plynulý přechod mezi účetními obdobími (např. na konci roku).
- Úprava atributu DIČ v prodejním kanálu na nepovinný pro případ, že subjekt není plátcem DPH.
MOBILNÍ APLIKACE
- Vylepšení zrušení přeposlání permanentky - v sekci Akce s permanentkou v Mobilní aplikaci přidání sloupce Detail s proklikem do detailu akcí dané permanentky.
- Přidání filtrů: Uživatel, Sektor, Řada, Místo do sekce Akce s permanentkou v Mobilní aplikaci.