17. 03. 2025

Aktualizace

V této sekci najdete přehled nejnovějších aktualizací našeho systému, včetně popisů nových funkcionalit.

Update 24.3.2025

ADMINISTRACE

  • Úprava textového editoru v popisu časových okruhů - přidána možnost úpravy textového formátování, což umožňuje lepší vizuální prezentaci a čitelnost popisů.
  • Přidána možnost nastavení data konce prodeje balíčku - nyní lze určit, do kdy lze balíček prodávat, a to i po začátku některé z událostí dle vlastního nastavení.


ONLINE

  • Možnost uplatnit voucher při nákupu časových slotů (včetně dělené platby).
  • Přidání možnosti napsat poznámku ve formuláři “Chci k objednávce daňový doklad” v prodejním kanálu.
  • Zlepšení uživatelského zážitku:
    • Událost playoff
      • Přihlášenému uživateli, pokud má spárovanou permanentku s uživatelským účtem, se automaticky na kliknutí na jeho zamčené místo automaticky přidá místo do košíku, aniž by musel vyplňovat kód.
      • Uživatel ve výběru sektoru může přes tlačítko vlevo nahoře kliknout a místo toho, aby zadával kód, se mu vypíše seznam jeho permanentek a může si vybrat, kterou chce použít.
    • Speciální akce
      • Pokud má uživatel navázanou permanentku/členství ke svému uživatelskému účtu, automaticky se mu vyplní kód pro vpuštění do výběru sektoru/vstupenek.
    • Speciální slevy
      • Funguje stejně jako u speciální akce → automaticky se vyplňuje kód, který odemkne slevu.
    • Předkup permanentek
      • Když má uživatel navázanou permanentku z minulé sezóny ke svému uživatelskému účtu, automaticky se mu jeho místo odblokuje a přidá do košíku bez vyplnění kódu.

 

Update 13.3.2025

ADMINISTRACE

  • Možnost exportu do excelu v sekci Kontakty vedle stávajícího exportu do CSV.
  • Přidání sestavy Globální souhrn.
  • Přidání filtru Archivovaní pokladníci do sestav Souhrny a Prodeje ve všech modulech (vstupenky, permanentky, balíčky, produkty, časové sloty), dále do sestavy Globální souhrn.

 

POKLADNA

  • Fakturace z pokladny - nově možnost vytvářet objednávky na fakturu také z online pokladny.
  • Rozšíření pokladny SUNMI o vyhledání vstupenky v turniketech.

 

Update 24.2.2025

ADMINISTRACE

  • Přidání jazykových mutací k uživatelským podmínkám pro překlad v prodejních kanálech.
  • Rozšíření voucherů o označení stornovaných, neomezenou expiraci a nové filtry.
  • Implementace kontroly pomocí čtecích terminálů v modulu Časové sloty.
  • Doplnění rozpadu středisek do uzávěrek prodeje na pokladně včetně tiskové sestavy.
  • Rozšíření sestavy Detailní přehled události o vlastní typ platby.


POKLADNA

  • Upozornění na odhlášení v případě neaktivity pokladníka a odebrání možnosti prodeje po odhlášení.


MOBILNÍ APLIKACE

  • Nová transakční historie, která zobrazí všechny operace přehledněji na jednom místě.
  • Sjednocení designu formulářů v aplikaci pro lepší přehlednost a jednodušší vyplňování.
  • Vylepšení systému zasílání notifikací, aby byly relevantnější a přesnější.
  • Nové úpravy zvyšující stabilitu aplikace.


OSTATNÍ

  • Zaevidování storna objednávky z mobilní aplikace a změna stavu kreditového účtu ve všech systémech ENIGOO.
  • Softwarové úpravy a optimalizace pro lepší práci s administrací a oprava drobných chyb.
  • Úprava způsobu načítání a objednávek v Partnerském programu.

 

Update 10.2.2025

ADMINISTRACE

  • Při změně události na čtečce se nově zobrazují pouze aktivní události. Archivované a skončené události byly z výběru odstraněny, aby byl proces rychlejší a přehlednější.
  • Rozšíření atributů - nově lze atributy vyplnit i v objednávce vstupenek online z administrace.
  • V grafickém přehledu události se nově virtuální sektory řadí podle abecedy.
  • Úprava zobrazení filtru Číselné řady v sekci Faktury - Přehled. Nově je možné ve filtru zvolit nejen aktivní řady, ale také expirované řady.
  • Nové označení uvolněné a přeposlané permanentky (z mobilní aplikace) v grafickém přehledu události. S uvolněnou permanentkou lze nyní dále pracovat.
  • Možnost nastavení poštovného na prodej jednotlivých permanentek.


POKLADNA

  • Možnost stáhnout PDF u prodeje produktů obdobně jako u prodeje vstupenek. Nutné povolit v právech pokladníka.
  • Úprava zobrazení reálné nastavené kapacity časových slotů při prodeji nehledě na celkovou kapacitu okruhu.
  • Doplnění ID objednávky do detailu objednávky v pokladně obdobně jako je tomu v administraci.


MOBILNÍ APLIKACE

  • Přibyl checkbox “Zakázat přechod na webovou aplikaci”.

 

Update 28.1.2025

ADMINISTRACE

  • Nová verze Google Tag Manageru (přepnutí v sekci Nastavení - Google Tag Manager).
  • Úprava sestavy Vícenásobný přehled událostí - přidání vysvětlivek k jednotlivým sloupcům.
  • Změna textace tlačítek v detailu faktury/daňového dokladu.
  • Zobrazení ID po najetí na název pro snazší použití v šablonách u cenových kategorií, slev, hal a zařízení (čtecí terminály).
  • Vytvoření podsekce souhrny a prodeje v novém modulu časové sloty.
  • Úprava e-mailu refundace o měnu, typ prodeje a jazykové mutace (en, de, sk).
  • Úprava ceny na vstupence, aby zobrazovala celkovou částku v případě podmíněného nákupu produktu.
  • Úpravy v rámci nastavení časových slotů - popis okruhu v prodejním kanále a na kiosku, přidání počtu vstupů u cenové kategorie pro vícečetné vstupné, přidání stránkování a filtrů do výpisu slotů.
  • NOVINKA - Střediska
    • kompletní nastavení a správa středisek v administraci,
    • přidání středisek do všech modulů prodeje,
    • úprava sestav souvisejících se zavedením středisek,
    • přidání středisek do nastavení práv administrátorů.


POKLADNA

  • Zpracování chybových hlášek týkajících se prodeje časových slotů.
  • Přidání QR kódu na voucher pro možnost načtení čtečkou pro automatické vyplnění kódu v pokladně.


ONLINE

  • Možnost nákupu produktů a časových slotů na fakturu nebo k objednávce vytvořit daňový doklad. S tím související přidání číselných řad k těmto modulům v nastavení prodejního kanálu.
  • Možnost přidání manipulačního poplatku k produktu.

 

MOBILNÍ APLIKACE

  • Přidání možnosti “Neumožnit prodej a nastavit vlastní text pro online aplikaci” do editace události.
  • Přidání dynamických formulářů pro snadnější registraci a aktualizaci údajů, včetně nového vzhledu formulářů.
  • Zajištění kontroly správnosti vyplněných emailů.
  • Rozšíření překladů v aplikaci.
  • Úprava minimální délky příjmení při registraci, která nyní může obsahovat alespoň dva znaky.
  • Propojení s dalšími ticketingovými službami a práce na lepším zobrazení prvků v aplikaci.
  • Zlepšení stability aplikace.

 

Update 13.1.2025

ADMINISTRACE

  • Navázání produktu k události pro účely prodeje skrze online objednávku/objednávku na fakturu z administrace a pro prodej online (nastavení v detailu produktu - Podmíněný nákup).
  • Přidání poznámky do rezervací z administrace.
  • Úprava možnosti storna objednávek online a na fakturu. Tato změna byla provedena z důvodu účetních chyb ve vyúčtování, aby byla zajištěna správná evidence plateb a refundací.
  • Doplněna možnost vystavení daňového dokladu v prodejním kanále v případě objednávky online z administrace (vychází z nastavení fakturace v prodejním kanálu).
  • Doplnění manipulačního poplatku do objednávek online a na fakturu z administrace.
  • NOVINKA - Časové sloty
    • kompletní nastavení a správa časových slotů v administraci,
    • přidání modulu časové sloty do pokladny, kiosků, prodejních kanálů,
    • přidání sestav souhrny a prodeje časových slotů,
    • přidání sekce časové sloty do nastavení práv administrátorů.


POKLADNA

  • Vygenerování a stažení daňového dokladu a přílohy k daňovému dokladu v pokladně v detailu objednávky balíčků.


ONLINE

  • Vytvoření navázání číselných řad ve fakturaci, aby byl zajištěn plynulý přechod mezi účetními obdobími (např. na konci roku).
  • Úprava atributu DIČ v prodejním kanálu na nepovinný pro případ, že subjekt není plátcem DPH.


MOBILNÍ APLIKACE

  • Vylepšení zrušení přeposlání permanentky - v sekci Akce s permanentkou v Mobilní aplikaci přidání sloupce Detail s proklikem do detailu akcí dané permanentky.
  • Přidání filtrů: Uživatel, Sektor, Řada, Místo do sekce Akce s permanentkou v Mobilní aplikaci.