21. 11. 2025

Aktualizace 21.11.2025

V rámci posledního updatu jsme do ENIGOO nasadili řadu vylepšení, která zrychlují práci, přidávají nové možnosti a zpřehledňují správu událostí, akreditací i permanentek. Níže najdete kompletní přehled všech změn včetně detailů, které se do newsletteru nevešly.

1. Rozšíření hromadných úprav událostí

Hromadné úpravy událostí dostaly několik nových funkcionalit, díky kterým můžete spravovat větší počet eventů rychleji a efektivněji.

2. Vylepšení akreditačního systému

Akreditační systém prošel rozšířením a úpravou uživatelského rozhraní. Cílem je zvýšit přehlednost, ulehčit každodenní práci a nabídnout více možností správy akreditací.

Hlavní novinky:

  • nové uspořádání a rozšíření filtrů,
  • doplnění kompletní nabídky telefonních předvoleb,
  • sjednocené ovládací prvky pro vkládání obrázků a fotografií,
  • možnost importovat hodnoty u uživatelských polí,

3. Přecenění permanentek v grafickém přehledu 

Stejně jako u událostí nově můžete i u permanentek hromadně upravovat ceny.
V grafickém zobrazení sezóny nyní snadno přeceníte všechny permanentky vybrané kategorie najednou.

Další novinky v administraci

Do administrace jsme doplnili několik menších, ale velmi praktických vylepšení, která vám usnadní orientaci i každodenní provoz:

  • v přehledu aktivních členů přibylo informační „i“, které upozorňuje na změnu frekvence platby,
  • při změně termínu události se nově zobrazí kontrolní okno, pokud už byly prodány vstupenky,
  • je možné omezit prodej voucherů jen na vybrané ceny předplatného a také prodloužit jejich platnost,
  • přibyla možnost archivovat halu,
  • lze nově nastavit práva administrátorů pro zobrazení jednotlivých sestav,
  • upravili jsme textaci e-mailu online objednávky odesílaného z administrace,
  • ve výpisu předplatného se nově zobrazují také neaktivní členové,
  • do detailu objednávky a do sestav souhrny a prodeje produktů se nyní propisuje produktová sada,
  • přibyla možnost vytvořit PDF šablonu na voucher členství, která se automaticky odešle zákazníkovi po zaplacení,
  • a nakonec byla doplněna nová zaškrtávátka pro nastavení výchozí přesměrovací stránky.

Pokladna

  • do uzávěrek All-in-one pokladen byla implementována podpora středisek.

Opravy a optimalizace

  • oprava chyby při přidávání míst na stání do skupiny míst,
  • rychlejší načítání grafického zobrazení událostí i sezóny díky optimalizaci renderování míst.

Tento update přináší výrazné zrychlení a zpřehlednění práce v několika klíčových oblastech. 

👉 Pokud budete potřebovat pomoc s nastavením nebo si chcete novinky projít společně, obraťte se na svého Key Account manažera.