22. 07. 2025

Jak využít střediska pro přehledné rozdělení prodejů a účtování

V tomto minikurzu si ukážeme, jak pomocí středisek rozdělit prodeje a účtování podle částí vaší organizace – například podle místa konání, typu akce nebo konkrétního týmu. Díky tomu získáte lepší kontrolu nad příjmy i přehled v účetnictví.

V kurzu se naučíte:

  • Vytvořit a nastavit střediska v systému ENIGOO
  • Přiřazovat události ke konkrétním střediskům
  • Rozlišit prodeje podle typu akce nebo místa
  • Získat přehledné výstupy pro ekonomické oddělení nebo reporting

 

Kurz je určený pro:

Ekonomické oddělení, účetní, produkční nebo organizátory

 

Osvojíte si následující dovednosti:

Nastavení středisek, rozlišení prodejů, exporty pro účetní

Osnova kurzu

  1. Založení střediska
  2. Editace/smazání střediska
  3. Přidání střediska
  4. Zobrazení/filtrování střediska
  5. Střediska v reportech